Hoppa till innehållet

*Vi printer ikke i uge 29* - Tid til vi printer igen:

Varukorg

Din varukorg är tom

Handelsvillkor

Allmän information

Gambora ApS

Ole Rømers Gade 98 st.,
8000, Århus

CVR: 43931938

Telefon: + 45 60 41 90 50

Mail: support@simplyposter.com

Betalning

SimplyPoster accepterar betalning med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard och JCB. Betalning kommer först att debiteras från ditt konto när varan skickas.

SimplyPoster använder en godkänd betalningsserver som krypterar alla dina kortuppgifter med SSL (Secure Socket Layer) protokoll. Det innebär att din information inte kan läsas.

Vi tar inga kortavgifter.

Betalningsalternativet Anyday är tillgängligt för köp för 300 DKK eller mer. När du väljer att betala med Anyday drar vi av den första betalningen när din vara skickas. Därefter betalar du en månatlig förmån den sista arbetsdagen i varje månad. Antalet månatliga betalningar börjar från fyra månader och kan variera beroende på din valda betalningsplan. Storleken på varje tjänst bestäms av det totala beloppet för din beställning, din valda flextjänst och den specifika betalningsplan du har valt. Kom ihåg att om du betalar alla avbetalningar i tid tillkommer inga räntor eller avgifter. Skulle du returnera ditt köp kommer ditt avtal med Anyday automatiskt att sägas upp. Ytterligare detaljer och användarvillkor för Anyday finns här: https://da.anyday.io/terms-conditions/shopper

Frakt

När du lägger din beställning skickas den normalt inom 24 timmar. Vi använder PostNord för leverans av försändelser. Vi strävar efter att leverera din beställning inom 1-3 arbetsdagar efter din beställning.

Fraktpris: 39,95 DKK till PostNord utlämningsställe.

Fraktpris: 49,95 DKK med PostNord hemleverans.

Frakten är gratis när du köper för mer än 499 DKK.

Ångerrätt

Som konsument har du 60 dagars ångerrätt när du handlar hos oss.

Ångerfristen löper ut 60 dagar efter den dag du mottog din vara. Har du beställt flera olika varor i en beställning, men de levereras individuellt, löper tidsfristen från den dag du får den sista varan.

Om beställningen består av flera delar eller delar, löper ångerfristen ut 14 dagar efter den dag du får den sista delen eller delen.

Tidsfristen innebär att du har 45 dagar på dig från mottagandet att meddela oss att du vill ångra ditt köp. Du kan skicka ett e-postmeddelande till support@SimplyPoster.com eller använda standardformuläret för avbokning, som du hittar längst ner i handelsvillkoren.

Ångerrätten frånsägs vid köp av anpassade produkter som kunden har efterfrågat och producerat. Det finns inga returer eller återbetalningar på dessa produkter.

Du kan inte ångra köpet genom att vägra ta emot varan utan att samtidigt meddela oss.

Hävning av del av köpet

Om du har köpt flera varor av oss har du möjlighet att returnera en eller flera varor, även om de köpts i en beställning.

Observera att du inte får tillbaka fraktkostnaderna om du ångrar en del av ditt köp.

Lämna tillbaka

Vi erbjuder gratis retur inom 60 dagar efter att vi mottagit varorna.

Om du vill returnera dina varor, vänligen kontakta oss på info@simplyposter.com, du får då en returetikett. När du har meddelat oss att du vill ångra ditt köp har du 14 dagar på dig att skicka tillbaka varan till oss.

Varans skick när du skickar tillbaka den

Om varan har tappat i värde och det beror på att du har använt den på annat sätt än vad som var nödvändigt för att fastställa varans art, egenskaper och funktionssätt, kan du bara få tillbaka en del av köpeskillingen. Hur mycket du kan få tillbaka beror på varans kommersiella värde och i vissa fall kan det innebära att du bara kan få tillbaka fraktkostnaderna.

Vi rekommenderar att du skickar tillbaka varan i originalförpackningen.

Om originalförpackningen saknas kan detta leda till att varans värde minskar.

Återbetalning av köpesumman

Om du ångrar ditt köp får du pengarna tillbaka. Om varan är försämrad drar vi av det belopp du är ansvarig för.

Vi återbetalar alla betalningar som erhållits från dig, inklusive leveranskostnader (gäller dock inte extra leveranskostnader i de fall du har valt en annan leveransform än den billigaste standardleveransformen som vi erbjuder), senast 14. dagar från den dag vi mottagit ditt meddelande om att du vill säga upp avtalet.

Vi returnerar pengarna med samma betalningsmedel som du använde vid köpet, om vi inte har kommit överens om annat.

Vi kan hålla inne betalningen tills vi har tagit emot varan, såvida du inte skickar oss dokumentation om att du har returnerat den.

Varan skickas till:

Gambora ApS

Ole Rømers Gade 98 st.,
8000, Århus

CVR: 43931938

Vi tar bara emot paket som skickas direkt till adressen.

Återbetalning

Om återbetalning har avtalats återbetalar vi beloppet till det kort från vilket köpet gjordes.

Klagorätt

När du handlar hos oss som konsument gäller köplagens regler för köp av varor.
Det innebär att du har rätt att klaga i 24 månader.

Om ditt klagomål är berättigat innebär det att du antingen kan få varan reparerad, utbytt, pengarna tillbaka eller avdrag på priset, beroende på den specifika situationen.

Du måste annonsera inom "skälig tid" efter att du upptäckt felet. Om du klagar inom två månader efter att du upptäckt felet kommer klagomålet alltid att komma i rätt tid.


Om klagomålet är berättigat återbetalar vi dina (rimliga) fraktkostnader. Varan ska alltid skickas tillbaka i korrekt förpackning. Kom också ihåg att få ett kvitto på frakt så att vi kan ersätta dig för fraktkostnader.

Varan skickas till:

Gambora ApS

Ole Rømers Gade 98 st.,
8000, Århus

CVR: 43931938

Vi tar bara emot paket som skickas direkt till adressen.

När du returnerar varan, vänligen inkludera en detaljerad beskrivning av problemet.

Tillgång till klagomål

Om du som konsument vill klaga på ditt köp måste du kontakta Info@simplyposter.com. Om vi ​​inte kan hitta en lösning kan du skicka ett klagomål till:

Centrum för klagomålslösning

Namnhuset

Tullbod 2

8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Om du bor i ett annat EU-land än Danmark kan du klaga till EU-kommissionens onlineklagomålsportal här - http://ec.europa.eu/odr

Personuppgiftspolicy

Vi behöver följande information när du handlar hos oss:

Namn, adress, telefonnr. och e-postadress.

Vi registrerar och vidarebefordrar de personuppgifter som är nödvändiga för att kunna leverera varorna till dig.

Personuppgifterna registreras hos SimplyPoster ApS och lagras i fem år, varefter uppgifterna raderas.

Vi samarbetar även med en rad andra företag som lagrar och behandlar data. Företagen behandlar endast information för vår räkning och får inte använda den för sina egna syften.

Vi samarbetar endast med databehandlare i EU eller i länder som kan ge din information tillräckligt skydd.

Personuppgiftsansvarig på simplyposter.com är SimplyPoster ApS.

Du har rätt att få information om vilka uppgifter vi behandlar om dig.
Om du anser att informationen är felaktig har du rätt att få den rättad. I vissa fall är vi skyldiga att radera dina personuppgifter om du ber om det. Det kan t.ex. vara om dina uppgifter inte längre är nödvändiga i förhållande till det syfte för vilket vi skulle använda dem. Du kan också kontakta oss om du anser att dina personuppgifter behandlas i strid med lagen. Du kan skriva till oss på: support@SimplyPoster.com.

Standard avbokningsformulär

(Detta formulär fylls i och returneras endast om ångerrätten utnyttjas)

Till:

Gambora ApS

Ole Rømers Gade 98 st.,
8000, Århus

CVR: 43931938

support@simplyposter.com

Jag meddelar härmed att jag önskar utnyttja ångerrätten i samband med mitt köpeavtal för följande varor/tjänster:

Beställde den: __________________________________________

Mottagen på: _______________________________

Konsumentens namn:

________________________________________________

Konsumentens adress:

________________________________________________

Konsumentens signatur:

________________________________________

(endast om innehållet i formuläret kommuniceras på papper)

Datum: _________________

Villkoren uppdaterades senast den 2 augusti 2023